نمایندگی سانترال پاناسونیک - 02188941000

۲۰ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

سیستم روتاری در مخابرات

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر


روتاری اصطلاحی است که در سیستم های تلفنی که قابلیت تشخیص خط مشغول و استفاده از خط دیگران را دارند استفاده می شود.
مثلا شما  10 خط از مخابرات خریداری می کنید در حالت عادی شماره هر خطی را که بگیرید شماره مربوطه زنگ می خوردو اگر خطی مشغول باشد بوق اشغال خواهید شنید اما اگر ازمخابرات بخواهیم روی این 10 خط سرویس روتاری را فعال کندیک گروه ایجاد می شود که 10 خط شما عضو آن هستند.در این حالت اگر به طور مثال خط 1 را بگیریم واین خط مشغول باشد به طور اتوماتیک این خط به یکی از خطوط آزادی که عضو این گروه هستند ارجاع داده می شوند.
این سیستم برای جاهایی که تعداد زیادی خط دارند و می خواهند از یک شماره برای تماس استفاده کنند مناسب است
برای مثال یک تاکسی تلفنی تعداد زیادی خط خریداری می کند اما در تبلیغات خود فقط یک شماره را اعلام می کنند.


خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

قابیلت های تلفن تحت شبکه KX-NT546

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۱۵ ب.ظ | ۱ نظر

پاناسونیک با تولید محصولاتی با ظاهر زیبا و متفاوت سعی داشته گوی سبقت را از رقیبان خود برباید و در این امر نیز موفق بوده است . در حال حاضر برند پاناسونیک از برندهای شناخته شده در جهان می باشد .

این شرکت تلفنی با ظاهری زیبا و منحصر به فرد طراحی و تولید کرده است . تلفن KX-NT546 مانند KX-DT546  است با این تفاوت که NT546 می تواند با اتصال به اینترنت از این قابلیت بهره ببرد و نوع سوکت طراحی شده در این دستگاهRJ-45  می باشد .

از ویژگی ها و قابلیت های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* وجود 24 کلید D.S.S در سمت راست گوشی برای استفاده از قابلیت ذخیره سازی شماره ها

* کلید هدایتگر به منظور دسترسی سهل و آسان به برخی تنظیمات مانند تنظیم صدای زنگ

* 4 کلید پایین صفحه نمایش برای استفاده از دستورات قرار داده شده به منظور برنامه ریزی و تنظیمات . به طور مثال کلید MENU برای دستیابی به منوهای قرار داده شده و تنظیم کردن برخی از قابلیت های گوشی

* ایستاده بودن تلفن برای دید بهتر کاربر از صفحه نمایشگر

* چراغ هشدار در بالای کلیدهای D.S.S

ویژگی های ذکر شده تنها بخشی از خصوصیت ها و قابلیت های این تلفن پر کاربرد است .

 

================================================

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.


 

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

لایسنس sip و کاربرد آن در دستگاه سانترال پاناسونیک:

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

لایسنس ها در واقع کدهایی هستند که فقط روی دستگاه سانترال تحت شبکه یا همان سری TDE راه اندازی می شوند و از طریق آنها می توان امکانات ویژه ای که دستگاه سانترال نسبت به انجام آن در حالت عادی ندارد را فراهم ساخت
بدین ترتیب که این کدها از طریق شرکت پاناسونیک روی MPR دستگاه سانترال فعال و پس از راه اندازی می توان از امکانات آن بهره گرفت. لایسنس ها انواع مختلفی دارد یکی از مدلهای لایسنس، SIP می باشد که امکان داخلی کردن گوشی موبایل را روی دستگاه سانترال می دهد بدین گونه که با گرفتن شماره داخلی گوشی موبایل شما زنگ بخورد و همچنین بتوانید با تمامی داخلی های دستگاه سانترال از طریق گوشی تماس بگیرید
لاینسس SIP در ظرفیت های مختلف می باشد.
لازم بذکر است  این نرم افزار تنها روی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و IOS  قابل راه اندازی می باشد.

⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.




  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

کارت دیزا چیست؟

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر


کارت تلفن گویا سانترال مدل KX-TE82491
کارت دیزا چیست؟
کارت دیزا کارتی است که به آن اپراتو گویا گفته می شود و وظیفه معرفی یک سری اطلاعات در مورد شرکت مانند اعلام داخلی ها را دارد.

مزایای استفاده از کارت دیزا:
** وجهه شرکت را بالا می برد. به این معنی می باشد زمانی که شخص با شماره شرکت تماس می گیرد و پیغام  برایش پخش می شود  گمان می کند شرکت بسیار بزرگی می باشد که داخلی های متعدد دارد.
**  از تعداد زیاد نیروی انسانی برای پاسخگویی به تلفن ها جلوگیری می کند و بالطبع هزینه شرکت به منظور بهره گیری از نیروی انسانی کاهش می یابد.
** زمانی که مشتری با شرکت تماس می گیرد با فشردن یک کلید می تواند  به داخلی شخص مورد نظر وصل شده و صحبت کند در نتیجه زمان کمتری را صرف می کند و مجبور به منتظر ماندن در زمان طولانی نمی شود.

تفاوت دیزا برای دستگاه سانترال کم ظرفیت و  پرظرفیت:
 در دستگاه های سانترال کم ظرفیت به طور پیش فرض یک دیزا به همراه یک کانال تعبیه شده است ولی در شرکت هایی که ترافیک تماس بالا بوده یک کارت دیزا در دستگاه سانترال نصب می کنند و ترافیک تماس را افزایش می دهند. در دستگاه سانترال کم ظرفیت بیشتر از دو کانال دیزا نمی توان قرار داد اما در دستگاه سانترال پرظرفیت به طور پیش فرض دو دیزا تعبیه شده است که امکان افزایش ترافیک تماس تا 12 تماس در لحظه را دارا می باشد.

⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂⌂

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.



  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

تفاوت TDA100 و TDA100D :

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر


این دو دستگاه هردو از سانترال های پرظرفیت هستند که به صورت یک باکس خالی بوده و کارت خطوط شهری و داخلی درون
آن ها جا می گیرد.
تفاوت این دودستگاه در ظرفیت آن ها می باشد به این صورت که TDA100 دارای 6 اسلات می باشد و TDA100D دارای 7 اسلات
است.کارت کالرآیدی به صورت پیش فرض روی کارت خطوط شهری TDA100D وجود دارد اما این کارت در TDA100  به
پیش فرض وجودندارد وباید خریداری شود
TDA100 کارت هایبیرید را پشتیبانی می کند اما TDA100D پشتیبانی نمی کند
TDA100D در سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شد این دستگاه تفاوت چندانی با TDA100 ندارد و برای سهولت در کار
و جلب رضایت مشتریان توسط شرکت پاناسونیک ارائه شد.

###############################################

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.

 

 

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

چگونگی انتقال مکالمه شهری به خط شهری دیگر

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر



تلفن سانترال پاناسونیک قابلیت های زیادی دارند که یکی از آن قابلیت ها انتقال تماس ورودی شهری به خط شهری دیگر می باشد. به عبارت دیگر اگر شخصی امکان دسترسی به داخلی خود را نداشته باشد، می تواند تمامی تماس های داخلی و شهری خود را به یک به یک خط شهری خارج از دستگاه سانترال انتقال دهد با این کار همه تماس های ورودی به فرد بدون اینکه به داخلی فرد وصل شود به صورت مستقیم به شماره تعریف شده فرستاده می شود.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.



  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

تلفن سانترال KX-T7630 و قابلیت های آن

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر


پاناسونیک پس از اینکه گوشی KX-T7667 و KX-7625 را تولید کرد و زیاد مورد علاقه عموم قرار نگرفت ، تصمیم گرفت گوشی مانند KX-DT333 که قابلیت های خوبی دارد را تولید کند . تلفن KX-T7630 تلفنی با ظاهری بهتر و کارای بالاتر است . 
به این گوشی پایه ای اضافه شده است که باعث تفاوت ظاهری با DT333 می شود . وجود کلیدهای DSS بیشتر نسبت به تلفن های پیشین کارایی این تلفن را بالا برد . 24 کلید میانبر (DSS) به کاربر این امکان را می دهد که به راحتی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشد و از آن ها استفاده کند .
صفحه نمایش به صورت یک صفحه نمایش سه سطری طراحی شده که به کاربر کمک می کند تا بتواند اطلاعات را در صفحه به خوبی ببیند .
طراحی کلید هدایتگر برای کار راحت تر فرد با تلفن و 4 کلید برنامه ریزی در پایین صفحه نمایشگر از دیگر تغییراتی است که پاناسونیک در تولید این تلفن اعمال کرده است .

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

**  خرید تلفن سانترال هایبرید و  فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.

 

 

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

دستگاه TVM (صندوق صوتی):

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

 

اگر مشتری بخواهد زمانی که با تلفن شرکت تماس می گیرند بتواند حالت صف انتظار یا در صورت جواب ندادند پیغام بگذارند یا ترافیک بالای زنگ خوری داشته باشد و بخواهد برای همه در صورت تماس همزمان پیغام دیزا پخش گردد حتما باید صندوق صوتی خریداری کند. در واقع این دستگاه یک دیزای پیشرفته با قابلیت ضبط پیغام مشتریان در زمان جواب ندادند داخلی ها می باشد.
مزایای دستگاه صندوق صوتی: هر داخلی صندوق صوتی دارد که در صورتی که جواب ندادند یا تایم ناهار و یا تایم تعطیلی یا اتمام کار شرکت بود مشتری پس از اطلاع از این موضوع و شنیدن بوق می تواند پیغام برای داخلی مورد نظر خود بگذار این دستگاه می تواند امکان ضبط پیغام گویا بصورت طولانی و یا زیرشاخه ای داشته باشد و اینکه در گویا هنگام صبح ، صبح بخیر، ظهر ، ظهربخیر و عصر ، عصر بخیر پخش کند و اینکه تایم ناهار اعلام کند که از ساعت ... تا ... تایم ناهاریست و یا زمانی که ساعات کاری شرکت تمام می شود اعلام کند که تایم کاری تمام شده و در تمام این مواقع مشتری امکان ضبط پیغام داشته باشد.


دستگاه TVM50 : دارای 6 کانال که 2 کانال بصورت دیفالت روی دستگاه است (یعنی اگر دو نفر همزمان تماس گرفتند برای هرد پیغام پخش می شود.) و برای اضافه شدن بقیه کانال ها باید کارت خریداری گردد مدل کارت 502 می باشد و هرکارت دارای 2 کانال می باشد که کلا روی دستگاه 2 کارت قابل افزایش که ظرفیت کلی می شود 6 تماس در لحظه است. این دستگاه دارای 4 ساعت حافظه و 64 صندوق صوتی می باشد. و معمولا برای مکان های استفاده می گردد که خطوط 3 الی 10 داشته باشند و دارای صندوق صوتی است.


دستگاه TVM200 : دارای 24 کانال می باشد روی خود دستگاه کانال ندارد و باید کارت خریداری گردد مدل کارت 204 است و هر کارت دارای 4 کانال و کلا 6 کارت می توانند بر روی دستگاه نصب کنند. این دستگاه دارای 1000 ساعت حافظه و 1024 صندوق صوتی می باشد و معمولا برای مکانهایی استفاده می گردد دارای خطوط بالا هستند.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدمات سانترال پاناسونیک گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال پاناسونیک)

** عرضه تمامی مدل های سانترال و فروش دستگاه سانترال پاناسونیک کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال پاناسونیک و فروش سانترال پاناسونیک های پاناسونیک

**  خرید تلفن سانترال هایبرید و  فروش تلفن سانترال هایبرید پاناسونیک

** نصب سانترال پاناسونیک و تعمیر سانترال پاناسونیک پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال پاناسونیک و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال پاناسونیک

**آموزش سانترال پاناسونیک و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال پاناسونیک و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.

 

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

کارت کالر آیدی

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۵:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

 کالر آیدی سیستمی است که وقتی تلفن زنگ می خورد شماره تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش

مشخص می شود.این سیستم طرفین یک ارتباط مخابراتی را قادر می کند تا از شماره 
تماس گیرنده و مخاطب تماس آگاه شوند.کارت کالر آیدی به صورت پیش فرض روی هیچ سانترالی 
وجود نداردوشرکت هایی که می خواهند از این کارت استفاده کنند باید این کارت را به صورت 
جداگانه خریداری کرده و روی دستگاه خود قرار دهند. 
معایب کالر آیدی:
-    اطلاعات کالر آیدی معمولا در ارتباطات بین الملل منتقل نمی شود البته در بعضی از 

کشور ها این سیستم کار می کند اما کد کشور حذف می شود.

-    هک کردن:اطلاعات کالر آیدی جریان ساده ای از سیگنال هااست که به راحتی توسط 

یک نرم اقزار ساده حذف می شوند
 
   فعال کردن کالر آیدی برای کامپیوتر:
      برای این کار کافی است از مودم هایی استفاده شود که این توانایی را بر روی خطوط 
      ایران داشته باشند.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

خدمات سانترال گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال)

** عرضه تمامی مدل های سانترال پاناسونیک و فروش دستگاه سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال و فروش سانترال های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید

** نصب سانترال و تعمیر سانترال پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال

**آموزش سانترال و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.

 

  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک

چگونگی پیچ کردن توسط دستگاه سانترال

epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک | شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر


تلفن های پاناسونیک این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند فقط با استفاده از یک کلید تلفنشان شخصی را پیچ کنند و شخص پیج شده می تواند توسط هر کدام از داخلی ها به پیچ پاسخ دهد.برای انجام این کار می توانندداخلی مورد نظر را گرفته و از روی صفحه کلید تلفن دکمه * (ستاره) را فشرده و صحبت کند، به همین سادگی می توان از این امکان دستگاه سانترال استفاده نمود.

لازم به توضیح است که اگر یک داخلی از برنامه ی مزاحم نشودید (DND) استفاده کرده یا برنامه ی عدم پیچ (Pagin Deny) را فعال کرده باشد، پیچ نخواهد شد.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦


خدمات سانترال گروه فنی مهندسی ارتباط (نمایندگی سانترال)

** عرضه تمامی مدل های سانترال پاناسونیک و فروش دستگاه سانترال کم ظرفیت و پرظرفیت و IP پاناسونیک

** خرید سانترال و فروش سانترال های پاناسونیک

** خرید تلفن سانترال هایبرید و فروش تلفن سانترال هایبرید

** نصب سانترال و تعمیر سانترال پاناسونیک

** فروش تلفن سانترال و تلفن های بیسیم پاناسونیک

** برنامه ریزی سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه سانترال

**آموزش سانترال و نحوه برنامه ریزی آن

برای قیمت سانترال و اطلاعات بیشتر با شماره 02188941000 تماس بگیرید.

 


  • epanasonic نمایندگی سانترال پاناسونیک